بالابر پله معلولین

ماهان لیفتس میتواند انواع آسانسور های سفارشی و شخصی سازی شده را طراحی و تولید نماید ، یعنی تولید انبوه آسانسور مطابق با نیاز مشتری

ماهان لیفتس بر اساس نیاز های مشتری ، شرایط پروژه و مکان های مختلف راه حل های متنوع و شخصی سازی شده را به مشتریان ارائه میدهد.

شما پس از دریافت قرارداد شماره های پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته ماهان لیفتس را دریافت مینمایید 

بالابر پله معلولین

توضیحات

بالابر آکرون مدل ۱۳۰

بالابر آکرون ۱۳۰ یا صندلی بالابر (استیر لیفتس) پله یک دستگاه مکانیکی است که مانند مانند آسانسور در پله عمل می‌کند. این صندلی وسیله‌ای است که دارای یک صندلی تاشو یک موتور گیربکس کوچک و یک ریل است که همگی این‌ها در کنار هم ابزاری را می‌سازند که جهت جابجایی افراد ناتوان در ساختمانهای عموماً دوبلکس کاربرد دارد.
این محصول روی دیوار یا نرده راه‌پله نصب می‌شود و با استفاده از جریان برق، فرد را در پله‌ها جابه‌جا می‌کند. استفاده ازاین صندلی بسیار آسان است و افراد تنها با فشاردادن دو کلید و بستن کمربند ایمنی می‌توانند از پله‌ها استفاده کنند. این محصول روی یک ریل فلزی نصب می‌شود و به همین خاطر نصب آن به تخریب ساختمان یا دیوارهای راه‌پله نیازی ندارد.
این بالابر ها در دو نوع برق ac و dc تولید میشوند که در نمونه های dc معمولا به صورت باتری دار میباشند.
این دستگاه استفاده از پله ها را آسان تر و امن تر می کند. در حقیقت این دستگاه خطر آسیب و جراحاتی که در پله رخ می‌دهد را از بین می‌برد. افراد ناتوان، میانسال، کسانی که دچار آسیب های استخوانی و مفصلی هستند، خانم های باردار، کسانی که دچار مشکلات قلبی و ریوی هستند و …. به این وسیله نیاز دارند.
این دستگاه جایگزین مرقون به صرفه تری است برای افراد به جای آن که منزل خود را جابه جا کنند. همچنین استقلال افراد را برای استفاده کامل از امکانات خانه و انجام امور در خانه افزایش می دهد.

Product Enquiry