پله برقی و پیاده رو متحرک

ماهان لیفتس میتواند انواع آسانسور های سفارشی و شخصی سازی شده را طراحی و تولید نماید ، یعنی تولید انبوه آسانسور مطابق با نیاز مشتری

ماهان لیفتس بر اساس نیاز های مشتری ، شرایط پروژه و مکان های مختلف راه حل های متنوع و شخصی سازی شده را به مشتریان ارائه میدهد.

شما پس از دریافت قرارداد شماره های پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته ماهان لیفتس را دریافت مینمایید 

پله برقی و پیاده رو متحرک

پله برقی و پیاده رو متحرک .طراحی ، ساخت و اجرای پله برقی و پیاده رو متحرک توسط کارشناسان فنی هنگام با استانداردهای جهانی و ملی

توضیحات

معرفی خدمات پله برقی و پیاده رو متحرک

ماهان لیفتس تولید کننده و مجری پله برقی و پیاده روی متحرک در خوزستان میباشد . راه حل های حرفه ای پله برقی را برای مراکز خرید مختلف، ایستگاه های راه آهن، فرودگاه ها و سایر مکان های عمومی ارائه می دهید. بهبود جامع ظرفیت باربری پله برقی ها و پیاده روی های متحرک برای رفع نیازهای حمل و نقل عمومی مختلف در مناسبت های مختلف تخصص ماست

ایمنی در پله برقی

در تمامی قسمت های پله برقی وسایل ایمنی تعبیه شده است. سیستم کنترل دارای قابلیت های مهم تشخیص وضعیت عملکرد پله برقی و تشخیص عیب هوشمند است که به طور کامل عملکرد ایمنی پله برقی را بهبود می بخشد.

فناوری نوین در تجهیزات

فناوری درایو به کار گرفته شده توسط تیم فنی ماهان لیفتس در پله برقی های ماهان لیفتس و استفاده صحیح از مبدل تبدیل فرکانس ویژه پله برقی به همراه استفاده از نسل جدید فناوری تنظیم ولتاژ، باعث شده تنظیم سرعت برداری دقیق پله برقی و پیاده متحرک را با هدف انتقال صاف قدرت به پله برقی در هنگام تنظیم خودکار شتاب و تنظیم سرعت برای سواری نرمتر و عملکرد پایدارتر و راحت تر به ارمغان بیاورد.

درایو های استفاده شده در محصولات

درایو پله برقی ET1 25 / ET1 60 از گیربکس دندانه دار   new zc استفاده می کند که دارای ویژگی های گشتاور زیاد، ساختار فشرده، سر و صدای کم، لرزش کم، عملکرد پایدار میباشد. نویز کمتر از 56dB است و راندمان انتقال بالاتر از 89٪ است واین در حالت عادی و بار نامی قابل دستیابی میباشد .

فناوری صرفه جوبی در انرژی

استفاده از سنسور های هوشمند جهت  تشخیص جریان مسافر و تنظیم خودکار منحنی سرعت عملیاتی، صرفه جویی در انرژی موثر در کل عملیات پله برقی محقق می شود. با تشخیص ولتاژ باس DC درایو و  سیستم فیدبک اتوماتیک  وظیفه  بازگرداندن خودکار انرژی احیا کننده سیستم به پله برقی میشود  که باعث صرفه جویی قابل توجهی در انرژی مصرفی و بالا رفتن راندمان پله برقی و پیاده رو متحرک میشود .

Product Enquiry